Sommer i Norge

Kommer man ikke til Frankrike (eller andre land),så får man finne på aktiviteter  her hjemme. Det er nok utfordringer å ta av. Jeg har f.eks. vært på rafting!!! Gjett om det var gøy!!  En blir aldri  for gammel til å more seg og finne på nye utfordringer. En må leve mens en kan, og dette var min første rafting i Sjoa. Litt spent må jeg jo si jeg var,men gledet meg veldig. Etter å ha blitt utstyrt med våtdrakt og hjelm, ble det et kort sikkerhetskurs hvor en lærte hva en skulle gjøre i forskjellige situasjoner,så som å falle uti elva. IMG_5475

Deretter startet ferden. Ialt ca 10 km nedover elva.

IMG_5565IMG_5566

 

For nybegynnere var det nok stryk å jobbe med,og vi jobbet. Jeg hadde jo trodd det ville bli en kald fornøyelse, men det krever innsats å padle i en fossende elv. Mye frydefulle hyl og latter undervegs når vannet sprutet over oss,og båten gynget fra side til side. Veldig flinke guider loset oss gjennom med kommandoer og skryt. Alle forventninger ble innfridd mer enn nok .Kjempebra opplegg,trygt og utrolig spennende.

Ja, jeg angrer ihvertfall ikke på at jeg ble med.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar