Vår i Frankrike

Jeg ble lei snøen som aldri tok slutt, så nå er jeg i Frankrike et par uker.Litt regn et par dager, men så kom sola og da blir det  fine turer på sykkel.

Første tur går alltid innom Gorbio, slik også denne gangen.

 

IMG_20170428_111520

Deretter gikk turen til St.Agnes. Andre dagen opp dit var det ok med korte ermer,men fremdeles godt med jakka på nedover. Den blide franskmannen som tok bildet, så det norske flagget på sykkelen min og spurte om jeg var engelsk!!

IMG_20170429_113405

Søndager er ikke trafikken så voldsom, så da tar jeg turer på større veier. Turen denne søndagen gikk innover Italia, til Dolceacqua og Rochetta. Dolceacqua er et populært turistmål, og turbusser sto parkert langs veien. Byen har en flott gamleby og en flott bro hvor alle skal ta bilde.IMG_20170430_125525_1

IMG_20170430_140227

Dette er en ganske grei tur uten særlig  bratte stigninger. Når været er slik som denne dagen, er det bare kos. Det ble 57,49 km .

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

