Prøv noe nytt.

Du har sikkert kjent på følelsen av å gå litt lei, du gjør det samme hele tiden og er ikke alltid like motivert.

PRØV NOE NYTT! Det er nok av apparater og øvelser du kan utfordre deg selv på.

Idag tenkte jeg å avslutte uka med kondisjonstrening på sykkel. Men sykkelen «min» var opptatt! Det er så moro at syklingen «gutta» og jeg gjør kanskje har inspirert andre til å hive seg på sykkelen de også. Vi sitter jo der på rekke og rad i salen på Condis, og har det moro, for det må det være……

Ja, alternativet idag ble en ro-økt. Det har jeg faktisk ikke prøvd før, og du verden så gøy!!

Ved ro-maskinen kan du trene både kondisjon og rygg/armer. Jeg rodde bare 2500 m idag, men  heretter skal det bli et ukentlig innslag i treningen.

Det gir inspirasjon å prøve nye ting.IMG_20170324_111327

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Prøv noe nytt.

  1. Sissel Bråthen Alme sier:

    Jeg har hverken sykkel eller roing på programmet…. Det skal jeg jamen legge inn!

Legg igjen en kommentar

