Finnes det dårlig vær?

Det sies at det ikke finnes dårlig vær, og det er på en måte sant. Gunnar og jeg fant alltid på en aktivitet selv om været tilsa noe annet.

Idag har det vært svært ustabilt vær, med kraftig vind og regnbyger. Her er det ikke lurt å sykle når veiene er våte.Det blir utrolig glatt. Derfor tok jeg bysykkelen idag, og formelig blåste hele strandpromenaden nedover. Hjemturen ble en fin økt med kraftig tråkk i motvind. Vel hjemme tok jeg 3 serier med chins i stanga i dørkarmen, og 3 serier  med knebøy og jerngryta i hendene. Ja, da ble det litt aktivitet i dag også.

Da blir man fornøyd!  Så får jeg håpe vinden løyer , og været bedrer seg, for det er sykling som er tingen her.

Bildet lyver: Det er ikke så fredelig som det ser ut.

IMG_20170306_144925.jpg

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Finnes det dårlig vær?

  1. P-E sier:

    Ser herlig ut!

  2. Sissel Bråthen Alme sier:

    Så bra, Marit. Det.er flott at du fortsetter syklingen.selv om du er alene. Det blir jo mange stoppesteder med gode minner underveis, selv om det også er vemodig. Gunnar ville vært stolt av deg, slik han alltid var av alt du presterte og sto for.
    Jeg ønsker deg mange gode turer, kjære svigerinne Jeg gleder meg også til et.nytt besøk der nede for å vandre videre på steder som Gunnar var glad i. Jeg føler at jeg trenger det!

Legg igjen en kommentar

