Årets første sykkeltur

I dag tok jeg årets første sykkeltur til St Agnes. Etter en skikkelig uværsdag igår, våknet jeg til knallvær idag. Det var ikke så veldig varmt, men da er det bare å kle seg godt.

Turen oppover gikk lett, så da har syklingen med gutta på Condis lønt seg. Den første turen pleier å gå til Gorbio(lett tur), men der var det veiarbeid og sperringer. Da ble det St Agnes, og det angret jeg ikke på.

Det var mange syklister ute idag, og det er vanlig på søndager. Bildet er tatt av en syklist fra Monaco.Han hadde vært over Col de la Madone. Der var det kaldt.

Kaldt ble det på turen hjem for meg også, og det var godt med en varm dusj da jeg var tilbake i leiligheten. Jeg håper på flere fine turer før jeg reiser hjem.

IMG_20170305_111736.jpg

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

