Venter på snø…….

Da er 2017 godt igang, og det burde jo ha vært minst en meter snø på denne tiden. Her er det imidlertid ikke mye som minner om vinter, bortsett fra noen kuldegrader.

img_20161201_123843

Jeg liker vinteren, og vi brukte vinteren godt. Snowboard i Tryvann, og skiturer i marka, enten som treningstur  med god fart hvor en får opp pulsen skikkelig, eller rett og slett en tur. Da med sekk med termos, mat og kanskje noen vedpinner til et bål.

Hva er vel bedre enn minus 6 grader, silkeføre og snøkrystaller som glitrer i sola!  Heldigvis fikk jeg på meg skiene før jul. Da var jeg på fjellet med gode venner, og på Sjusjøen er det snø…………………

Ser ikke dette deilig ut da?

img_20161130_142648

Slik vil jeg ha det om vinteren!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Venter på snø…….

  1. Sissel Bråthen Alme sier:

    Dette ser fantastisk ut, Marit!

Legg igjen en kommentar

